Tepe Servis Kurumsal

Tepe Çağrı Merkezi

Kurumsal

Tepe Servis tesislerin tüm ihtiyaçlarını entegre bir şekilde ya da ayrı ayrı hizmetler şeklinde çözmektedir.

Kurumsal

Hakkımızda

Dünden Bugüne Tepe Çağrı Merkezi

2010’da Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde müşteri memnuniyetini yönetmek ve yeni müşteriler kazanmak, sunulan ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılamak, şikâyetleri çözümlemek amacıyla kurulan Tepe Çağrı Merkezi, kısa sürede güvenilir ve sektöründe dikkat çeken firmalar arasına katılmıştır. Yüksek hizmet kalitemizle sektörde fark yaratmayı amaçlıyoruz.

Ankara, Adana, İstanbul, Isparta ve Mersin’de faaliyetlerini sürdüren Tepe Çağrı Merkezi, Ankara’da 5000 M2’lik yeni Lokasyonumuz 11.11.2015 tarihinde resmi açılış ile hizmete sundu. 1100 seat kapasiteli yeni yerleşkemiz ile Ankara’da çift yedekli olarak çalışmaktayız.

Tepe Çağrı Merkezi Sizler için Müşteri memnuniyetini artırıcı rekabet üstünlüğü sağlayıcı stratejiler sunar ve uygular.

Sizin için belirlediğimiz yönetim stratejileri doğrultusunda iyi tasarlanmış bir alt yapı ve proses yardımı ile sosyal sorumluluk bilincini hesaba katmaktayız. Müşteri iletişim merkezi olan Tepe Çağrı Merkezi iyi yetişmiş eğitimli müşteri temsilcilerimiz ile müşteri memnuniyetini hedefliyoruz.


Hedeflerimiz

Stratejik ortağınız olarak,

Müşteri hizmetlerinizin tüm kanallarını yönetmeyi,
Memnun ve bağlı müşteriler yaratmayı,
Satış odaklı olsun olmasın tüm projelerinizde sizlere yeni gelirler sağlamayı hedefliyoruz


Bilkent Holding Hakkında

Temelleri 1968 yılında İhsan Doğramacı tarafından atılan Bilkent Holding; kendisine bağlı şirketler ile inşaat, mobilya-perakende, matbaa ve kâğıt, gayrimenkul, hizmet ve havalimanı işletmeciliği alanında sürdürdüğü 50 yıllık yolculuğunda, faaliyet gösterdiği sektörlerde lider, küresel bir şirket konumundadır.

Kısa sürede faaliyet alanını ve coğrafi kapsamını uluslararası standartlara uyumlu bir biçimde büyüten Bilkent Holding, güvenilir ve saygın kaynaklar tarafından yayınlanan istatistiklere göre Türkiye'nin en büyük 50 şirketler topluluğu arasında yer almaktadır. Holding'in şirketleri, kendi sektörlerinde edindikleri öncü konumları ile önemli bir güç haline gelmiştir.

Bilkent markasıyla yarattığı güvenilir imajı, güçlü finansman yapısı, yasalara ve etik değerlere duyduğu saygı ile Bilkent Holding, 50 yıllık tarihinde elde ettiği tecrübesi ile Türkiye ekonomisinin gelişimine katkı sağlamak adına büyümeye devam edecektir.

Bilkent Holding Hakkında daha fazla bilgi için: www.bilkentholding.com.tr


Misyonumuz

Memnun müşteri yaratmanın en önemli yolunun mutlu çalışanlar yaratmak olduğunun bilinci ile oluşturduğumuz Mutlu Çalışan Hattımız ile önce çalışanlarımıza değer katmak sonra uzman, kaliteli, deneyimli kadromuzla yüksek standartlı, ekonomik, geniş tabanlı hizmet sunmakta ve müşteri ihtiyaçlarınızın tümünü en iyi şekilde karşılayabilmek.


Vizyonumuz

Çağrı Merkezi ve entegre yönetim sistemleri konusunda lider olmayı, bu amaçla teknolojik gelişmeler de dahil olmak üzere her türlü gelişimi ve değişimi takip etmeyi ve hızla tüm hizmet alanlarımıza aktarmayı, tüm sosyal paydaşlarımızın memnuniyetini sağlamayı kendimize amaç edindik.


Çağrı Merkezi ve Müşteri Memnuniyeti Politikası

Sosyal ve yasal sorumluluklarımızın bilinci ile; yüksek seviyede altyapı ve teknolojiyi, kalifiye insan kaynağını sağlayarak ve müşteri/çalışan ve diğer ilgili tarafların geri beslemelerini alarak, beklentilerin üzerinde kaliteli ve sistematik çağrı merkezi hizmetini sunmayı ve sistemimizi sürekli iyileştirmeyi,

Müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikayetleri; en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli bir şekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi ve gidermeyi taahhüt ederiz.

Canan ÇAKMAKCI
Genel Müdür


Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemleri Politikası

Hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketimizde gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik ilkeleri kapsamında bilgi güvenliğini sağlamak, iş sürekliliğimize ve bilgi varlıklarımıza yönelik potansiyel tehlikelerden korunmak amacıyla;

  • Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak yönetmeyi, 
  • Bilgi güvenliği ile ilgili yasal ve düzenleyici mevzuat gerekliliklerini yerine getirmeyi, 
  • Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemimizin ISO 27001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde doküman oluşturmayı ve uygulamayı, 
  • Sisteme aykırı davranışlarda bulunan kurum içi veya dışı kişi ve tüzel kişiliklere, ilgili yasal ve düzenleyici mevzuat ve şirket prosedürleri kapsamında yaptırımlar uygulamayı, 
  • Sistemin sürekli iyileştirilmesi için yeterli işgücü/finansal kaynağı ayırmayı ve altyapımızı geliştirmeyi 

Tepe Yönetimi olarak kabul ve taahhüt ederiz.

TEPE SERVİS VE YÖNETİM A.Ş.
GENEL MÜDÜR


Belgelerimiz


Bizden Kareler

Bizden Kareler
Bizden Kareler
Bizden Kareler
Bizden Kareler
Bizden Kareler
Bizden Kareler
Bizden Kareler
Bizden Kareler
Bizden Kareler
Bizden Kareler